შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

მოსწავლის თვითშეფასების სქემა

სახელი, გვარი --------------------------------------------
თარიღი -----------------------------------------------------
კლასი -----------------------------------------------------
თემა --------------------------------------------------------


აღნიშნე სწორი პასუხი

ყოველთვის
ხანდახან
არასდროს
ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ?



ვცდილობ არგუმენტირებულად ვისაუბრო.



როცა სხვა ლაპარაკობს, აქტიურად ვუსმენ.



განსხვავებული აზრი მაინტერესებს.



განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ.



ვცდილობ თემას არ ავცდე.



ვიცი, რომ კამათი ჩხუბში არ გადაიზარდოს.




მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა

კითხვები
დიახ
არა
გამოვხატავ თუ არა ნათლად იმას, რისი თქმაც მსურს?     


სასიამოვნოდ აღიქმება თუ არა ჩემი ხმის სიმაღლე?


არის თუ არა ჩემი საუბარი  მონიტონური და უემოციო?


ყველა სიტყვას ნათლად და გასაგებად წარმოვთქვამ?


არის თუ არა ჩემი სამეტყველო ენა რთული და ტერმინოლოგიით


დატვირთული?


ვიყენებ  თუ არა აქტიურ მოსმენის ტექნიკას?


ვაძლევ თუ არა განსაზღვრულ დროს მოსწავლეებს კითხვაზე პასუხის გასაცემად?


No comments:

Post a Comment